MITJANS DE COMUNICACIÓ PER AL CURS 2025-26
Així com marquen les instruccions de la Conselleria d'Educació per al curs 2024-25, el mitjà de comunicació oficial entre els centres i les famílies serà l'aplicatiu GESTIB.
https://www3.caib.es/xestib/
per a quines gestions les famílies hauran d'utilitzar el gestib?
1. Per justificar les faltes d'assistència al centre.2. Per consultar les notes. 3. Per ser convocats a reunions amb els tutors o altres professionals del centre. 3. Per acceptar les actes de les reunions dutes a terme amb diferents professionals del centre. 4. Per rebre circulars i missatges informatius del centre. 5. Per comunicar-se amb el tutor o els diferents professionals del centre.
així mateix les famílies es podran comunicar amb el centre i els diferents professionals que hi treballen a partir del correu electrònic i per via telefònica. a principi de curs posarem a disposició de totes les famílies els correus corporatius dels diferents professionals que treballen al centre.
CORREU DEL CENTRE: ceipnorai@educaib.euTELÈFON DEL CENTRE: 971547651
MITJANS DE COMUNICACIÓ DELS USUARIS DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2025-26
QUÈ S'HA DE FER PER APUNTAR ELS ALUMNES AL MENJADOR?
1. Tots els alumnes que siguin usuaris fixes del menjador escolar, s'hauran d'apuntar emplenant un formulari a l'empresa Julio Tundidor: https://jtmsl.es/, o bé esquenejant el QR. El codi a posar per inscriure el vostre fill/a és 4559. Recordam que perquè un alumne sigui usuari fixe del menjador escolar, ha de quedar com a mínim tres dies a la setmana, i sempre els mateixos dies. També cal dir que els germans usuaris fixes de menjador tenen un preu especial: 5,76 euros/usuari. 2. Els alumnes eventuals es podran apuntar al menjador escolar a través del correu serveiscomplementaris@ceipnorai.com, sempre abans de les 9.30 del mateix dia que es queden. És imprescindible tenir un bono operatiu, i reservar el dia també a través de l'usuari i contrasenya de Julio Tundidor.
COM ES FARAN ELS PAGAMENTS DEL MENJADOR ESCOLAR?
1. Els usuaris fixes de menjador pagaran a través de domiciliació bancària per part de l'empresa Julio Tundidor. 2. Les famílies dels alumnes eventuals hauran de comprar un bono de 5 dies a través de la mateixa pàgina web de Julio Tundidor (el codi del centre és el 4559). Aquest bono es pot utilitzar fins a final de curs. En el cas que el dia de final de curs no s'hagués gastat tot el bono, Julio Tundidor tornarà els doblers als usuaris.
CORREU PER APUNTAR-SE AL MENJADOR: serveiscomplementaris@ceipnorai.comPÀGINA WEB DE JULIO TUNDIDOR: https://jtmsl.es/
MITJANS DE COMUNICACIÓ DELS USUARIS D'ESCOLA MATINERA PER AL CURS 2025-26
QUÈ S'HA DE FER PER APUNTAR ELS ALUMNES A L'ESCOLA MATINERA?
1. Per a tots els alumnes que siguin usuaris fixes d'escola matinera, basta avisar a la monitora, Cristina Ramos, a través del correu serveiscomplementaris@ceipnorai.com dels dies que es quedaran durant el mes o curs escolar. 2. Per als alumnes eventuals, s'ha d'avisar a la monitora a través del correu serveiscomplementaris@ceipnorai.com.
COM ES FARAN ELS PAGAMENTS DE L'ESCOLA MATINERA?
1. El preu per als alumnes que es queden fixes o més de deu dies al mes és de 30 euros. Les famílies podran pagar directament a la monitora amb targeta. 2. El preu per als alumnes que es quedin menys de 10 dies al mes serà de 3 euros per dia. El pagament es podrà fer directament a la monitora amb efectiu o amb targeta.
CORREU PER APUNTAR-SE A ESCOLA MATINERA: serveiscomplementaris@ceipnorai.comRecordam que l'escola matinera és gestionada per AFA Norai.
MITJANS DE COMUNICACIÓ DELS USUARIS DE TRANSPORT ESCOLAR PER AL CURS 2025-26
QUÈ S'HA DE FER PER APUNTAR ELS ALUMNES AL TRANSPORT ESCOLAR?
1 Les famílies dels usuaris de transport escolar poden apuntar els seus fills acudint a la consergeria del centre durant el mes de setembre abans de l'inici de curs. 2. Si un alumne no ha de fer ús del transport escolar ha d'avisar al centre. Es podrà fer per via telefònica, sempre avisant abans de les 13.00. 3. Tota la normativa en relació al transport escolar està penjada a la pàgina web.
RECORDAM QUE EL TRANSPORT ESCOLAR ÉS UN SERVEI GRATUÏT
CORREU ELECTRÒNIC DEL CENTRE: ceipnorai@educaib.eu TELÈFON DEL CENTRE: 971547651 DIRECCIÓ PÀGINA WEB: http://www.ceipnorai.cat
mitjans de comunicació
ceipnorai
Created on July 24, 2024
Start designing with a free template
Discover more than 1500 professional designs like these:
View
Akihabara Connectors Infographic
View
Essential Infographic
View
Practical Infographic
View
Akihabara Infographic
View
Vision Board
View
The Power of Roadmap
View
Artificial Intelligence in Corporate Environments
Explore all templates
Transcript
MITJANS DE COMUNICACIÓ PER AL CURS 2025-26
Així com marquen les instruccions de la Conselleria d'Educació per al curs 2024-25, el mitjà de comunicació oficial entre els centres i les famílies serà l'aplicatiu GESTIB.
https://www3.caib.es/xestib/
per a quines gestions les famílies hauran d'utilitzar el gestib?
1. Per justificar les faltes d'assistència al centre.2. Per consultar les notes. 3. Per ser convocats a reunions amb els tutors o altres professionals del centre. 3. Per acceptar les actes de les reunions dutes a terme amb diferents professionals del centre. 4. Per rebre circulars i missatges informatius del centre. 5. Per comunicar-se amb el tutor o els diferents professionals del centre.
així mateix les famílies es podran comunicar amb el centre i els diferents professionals que hi treballen a partir del correu electrònic i per via telefònica. a principi de curs posarem a disposició de totes les famílies els correus corporatius dels diferents professionals que treballen al centre.
CORREU DEL CENTRE: ceipnorai@educaib.euTELÈFON DEL CENTRE: 971547651
MITJANS DE COMUNICACIÓ DELS USUARIS DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2025-26
QUÈ S'HA DE FER PER APUNTAR ELS ALUMNES AL MENJADOR?
1. Tots els alumnes que siguin usuaris fixes del menjador escolar, s'hauran d'apuntar emplenant un formulari a l'empresa Julio Tundidor: https://jtmsl.es/, o bé esquenejant el QR. El codi a posar per inscriure el vostre fill/a és 4559. Recordam que perquè un alumne sigui usuari fixe del menjador escolar, ha de quedar com a mínim tres dies a la setmana, i sempre els mateixos dies. També cal dir que els germans usuaris fixes de menjador tenen un preu especial: 5,76 euros/usuari. 2. Els alumnes eventuals es podran apuntar al menjador escolar a través del correu serveiscomplementaris@ceipnorai.com, sempre abans de les 9.30 del mateix dia que es queden. És imprescindible tenir un bono operatiu, i reservar el dia també a través de l'usuari i contrasenya de Julio Tundidor.
COM ES FARAN ELS PAGAMENTS DEL MENJADOR ESCOLAR?
1. Els usuaris fixes de menjador pagaran a través de domiciliació bancària per part de l'empresa Julio Tundidor. 2. Les famílies dels alumnes eventuals hauran de comprar un bono de 5 dies a través de la mateixa pàgina web de Julio Tundidor (el codi del centre és el 4559). Aquest bono es pot utilitzar fins a final de curs. En el cas que el dia de final de curs no s'hagués gastat tot el bono, Julio Tundidor tornarà els doblers als usuaris.
CORREU PER APUNTAR-SE AL MENJADOR: serveiscomplementaris@ceipnorai.comPÀGINA WEB DE JULIO TUNDIDOR: https://jtmsl.es/
MITJANS DE COMUNICACIÓ DELS USUARIS D'ESCOLA MATINERA PER AL CURS 2025-26
QUÈ S'HA DE FER PER APUNTAR ELS ALUMNES A L'ESCOLA MATINERA?
1. Per a tots els alumnes que siguin usuaris fixes d'escola matinera, basta avisar a la monitora, Cristina Ramos, a través del correu serveiscomplementaris@ceipnorai.com dels dies que es quedaran durant el mes o curs escolar. 2. Per als alumnes eventuals, s'ha d'avisar a la monitora a través del correu serveiscomplementaris@ceipnorai.com.
COM ES FARAN ELS PAGAMENTS DE L'ESCOLA MATINERA?
1. El preu per als alumnes que es queden fixes o més de deu dies al mes és de 30 euros. Les famílies podran pagar directament a la monitora amb targeta. 2. El preu per als alumnes que es quedin menys de 10 dies al mes serà de 3 euros per dia. El pagament es podrà fer directament a la monitora amb efectiu o amb targeta.
CORREU PER APUNTAR-SE A ESCOLA MATINERA: serveiscomplementaris@ceipnorai.comRecordam que l'escola matinera és gestionada per AFA Norai.
MITJANS DE COMUNICACIÓ DELS USUARIS DE TRANSPORT ESCOLAR PER AL CURS 2025-26
QUÈ S'HA DE FER PER APUNTAR ELS ALUMNES AL TRANSPORT ESCOLAR?
1 Les famílies dels usuaris de transport escolar poden apuntar els seus fills acudint a la consergeria del centre durant el mes de setembre abans de l'inici de curs. 2. Si un alumne no ha de fer ús del transport escolar ha d'avisar al centre. Es podrà fer per via telefònica, sempre avisant abans de les 13.00. 3. Tota la normativa en relació al transport escolar està penjada a la pàgina web.
RECORDAM QUE EL TRANSPORT ESCOLAR ÉS UN SERVEI GRATUÏT
CORREU ELECTRÒNIC DEL CENTRE: ceipnorai@educaib.eu TELÈFON DEL CENTRE: 971547651 DIRECCIÓ PÀGINA WEB: http://www.ceipnorai.cat