Want to create interactive content? It’s easy in Genially!

Get started free

Irakurketa erraza. Ahate itsusia. dinamikoa

Mikel Epelde

Created on March 22, 2023

Start designing with a free template

Discover more than 1500 professional designs like these:

Fill in Blanks

Countdown

Stopwatch

Unpixelator

Break the Piñata

Bingo

Create a Secret Code

Transcript

Ahate itsusia. Pikto ipuinaIrakurketa erraza

AURRERA

AINHOA BEITIA

IRAKURKETA ERRAZAJARRAIBIDEAK

KONTROL ZERRENDA

Bazen behin, animaliaz beteriko bat. asko bizi ziren bertan: behiak , ardiakzaldiak eta ama

Egun batean amak pila errun zituen.

Handik egun batzuetara -etatik txitak jaio ziren.

SIGUIENTE

Handik egun batzuetara -etatik txitak jaio ziren.

SIGUIENTE

Handik egun batzuetara -etatik txitak jaio ziren.

SIGUIENTE

ahate guztiak ziren,bat izan ezik. ahate itsusia zen.

guztiek barre egiten zioten ahate - ari.

Ahate itsusi itsusi!

oso bere -ra joan zen negarrez.

TXAPELDUN!!!!

Basora ihez egin zuen. Bertan animaliak aurkitu zituen: , , ...

Guztiek hitz egiten zioten baina -k oso jarraitzen zuen .

Nekatuta zegoen eta egitea erabaki zuen.

Esnatu zenean betetako bat ikusi zuen.

Gure laguna egiten hasi zen. Bere itzala ikusi zuen uretan.

Orain ez naiz itsusi bat. eder bat naiz.

hoberena zara !

zorionak!

HORTIK AURRERA -AN EZ DAGO BERA BAINO ZORIONTSUAGORIK.

ZORIONAK TXAPELDUN!